فروشگاه اینترنتی ایران گراف

فروشگاه اینترنتی ایران گراف

فروشگاه اینترنتی ایران گراف توسط یکی از کارآفرینان پیشگام در صنعت وب کشور بنیان نهاده شده است. گروه طراحی ایران گراف همواره به دنبال روندهای خلاق و مبتکرانه بوده و با پیاده سازی جدیدترین روشهای بازاریابی الکترونیک گام در راه فراهم آوردن کالاهای کاربردی مورد نیاز شما هم میهنان نهاده است. سعی ما بر این بود که همیشه محصولی را به مشتری خود عرضه کنیم که علاوه بر کیفیت از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد.

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

دانلود نرم افزار روت کردن گوشی اندروید با یک کلیک


دانلود نرم افزار روت کردن گوشی اندروید با یک کلیک

بسم الله فروشگاه مصطفی

صلوات فروشگاه مصطفی

دانلود نرم افزار روت کردن گوشی اندروید با یک کلیک

سریع و آسان بدون دردسر

 

 چرا باید روت کنیم ؟

وقتی موبایل شما روت میشه قابلیت های زیر رو پیدا میکنه :

دور زدن راحت نرم افزارها

تعویض آی دی اندروید

دور زدن پرداخت درون برنامه ای نرم افزارها

دور زدن نرم افزارهای پولی

تقلب در بازی ها

و ...

درکل یک کاربر حرفه ای میشید!

فقط با روت کردن

تمامی آموزش ها در پکیج موجود می باشد.

پکیجی خاص برای افراد خاص و VIP

به نظر من اولین و واجب ترین کار بعد از خرید گوشی ، روت کردن اونه چرا که شمارو تبدیل به یک کاربر فوق حرفه ای میکنه و دیگه نیازی نیست واسه هرجایی که گفته بود به روت نیاز هست غصه و حسرت بخورید که چرا گوشی من روت نیست!

 

برخی از فواید روت کردن گوشی های اندرویدی :

1 – برخی از اپلیکیشن های اندرویدی، نیاز به روت بودن گوشی شما دارند که از آن ها می توان به مواردی همچون بیشتر برنامه های گذر از تحریم، تیتانیوم بکاپ، لینک2اس دی، تسکر و …اشاره کرد. در این گونه موارد نیاز به روت برای گوشی اندرویدی شما احساس می شود!

2 – در گوشی اندرویدی شما بیشتر برنامه های موجود بدون استفاده هستند و شما نیازی به آن ها ندارید، شما نمی متوایند این برنامه های پیش فرض را همانند برنامه های نصبی حذف کنید؛ ولی با روت کردن گوشیتان قادر خواهید بود که به راحتی نرم افزارهای پیش فرض را حذف کنید و از شر ان ها خلاص شوید !

3 – سازندگان گوشی با خریداری و قراردادن انواع مختلف چیپست و پردازنده های اندرویدی سرعت خاصی را که مدنظرشان است برای پردازنده تعیین می‌کنند تا هم مصرف شارژ و هم سرعت و کارایی دستگاه بهینه باشد. بعضی اوقات نیاز می شود که این سرعت را خودتان کمی افزایش دهید، چرا که دستگاه بعضی اوقات کند شده و همچنین توانایی پردازنده دستگاهتان بیش از سرعتی است که سازنده برایش در نظر گرفته است را ندارد ، پس در این گونه موارد نیز نیاز به روت احساس می شود.

4 – اندروید به خودی خود، دارای امکانات شخصی سازی زیادی است اما اگر دوست دارید که به صورت بی نهایت اندرویدتان را شخصی سازی کنید گوشیتان را روت کنید و کارهایی همچون تغییر اندازه نوار پایین صفحه و … را به راحتی برروی گوشیتان اعمال کنید.

5 – اگر دوست دارید کاستوم رام دلخواهتان را برروی موبایل خود تجربه کنید نیاز به روت احساس خواهد شد و شما با نصب آن ها از جمله AOKP قادر خواهید بود که کنترل‌های Pie، تغییرات در صفحه قفل و نوتیفکیشن‌ها، تم‌های مختلف، نوتیفکیشن شناور Halo، تغییر در نوار ابزار و دکمه‌ها و بسیاری تغییرات و امکانات ریزی را به موبایل خود هدیه دهید!

6 – یکی دیگر از مزیت های روت کردن امکان استفاده از آخرین نسخه ی اندروید است به گونه ای که وقتی گوشی خود را روت کنید و یک ریکاوری کاستوم بر روی آن نصب کنید قادر خواهید بود رام های رسمی که مربوط به ریجن گوشی شما نیستند و یا رام های پورت شده از دستگاه‌های جدید و کاستوم رام‌های متفاوت را نصب کنید و همواره آخرین نسخه از اندروید را با امکانات جدید آن در اختیار داشته باشید.

و ...

 

قیمت فقط 5000تومان تا مدت محدود، فقط همین امروز!

توجه : لینک دانلود پس از خرید برای شما نمایان شده و به ایمیل واردشده نیز ارسال خواهد شد.

قیمت کمتر محصول به علت درخواست زیاد کاربران انجام گرفت و دلیلی بر بی کیفیت بودن محصول نمی باشد.

همچنین توجه نمایید که وارد کردن نام و نام خانوادگی صحیح، داشتن ایمیل و یاشماره موبایل الزامی نبوده و می توانید از ایمیل و یا شماره موبایل غیر واقعی استفاده نماییدچرا که پکیج پس از خرید برای شما فعال شده و قابل دانلود است.

توجه نمایید که با هرکارتی از هربانکی، می توان از هر درگاه پرداخت اینترنتی خرید کرد.

شما هم می توانید خرید خود را با کارت بانکی تان انجام دهید.

 

سه اصل مهم در خرید اینترنتی:

 


مبلغ واقعی 10,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

فروشگاه اینترنتی ایران گراف | تمامی حقوق برای گروه طراحی ایران گراف محفوظ است.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما